Tiätteks, mulla on kait joku kriisitauti. Ja mun siskolla kanssa. Kattokaas kun hampaat tippuu suusta. Eilen oltiin siskon ja Tango-sedän ja Elkku-sedän (kullannoutaja) kanssa lenkillä ja kun me vähän siskon kanssa peuhattiin ni yhtäkkiä molemmat oli ihan veressä. Joku olis voinu luulla meitä ihan verikoiriks mut se veri tuli niistä rei'istä mistä ne hampaat tippu. Mamman mielestä se on vaan hyvä että ne tippuu - ei ymmärrä ei. Tosin mamma lupas että mulle tulee uusia hampeja. Saa nähä tuleeko musta hampaaton jo näin nuarena vai tuleeko niitä uusia leekoja.

Toissapäivänä mulle kävi vähän hassusti sillä aikaa ku mamma oli töissä. Kun siinä eteisen lipaston päällä oli sellaisia houkuttelevia muovikukkasia. Ja mä sitten vaan halusin ne. No mä sitten myös otin ne. Harmi vaan että se maljakko missä ne oli, tuli kans lattialle. Ja sitten siitä tuli maljakkopalapeli. Mamma oli tosi vihainen kun se oli kuulemma jonkun Pentin maljakko. Sais tulla se Pentti hakemaan maljakkonsa pois täältä meiltä, tartte tavaroitaan mein nurkkiin jättää. Kyllä mä sitten tiskipöydälläki kävin tsekkaas mitä sieltä löytyis. Ei löytyny kun pieni veitsi, joten mä otin sen. Ihan vähän vaan pureskelin sitä toista päätä varovasti kun se toinen pää oli niin terävä.