Noniin, mä olen nyt koulut käyny ja se on tältä erää loppu. Tehtiin viimeisellä kerralla kaikkea mitä ollaan tehty koulupäivinä ennenkin: istumista eteen ja sivulla, maahanmenoa ja siellä pysymistä. Mä meen tosi nopeesti maahan mutta se pysyminen on vielä hiukan vaikeaa. Sitten seurasin mammaa niitten muitten ihmisten ympäri ja syötiin niiden keskellä nameja. Lopuksi täti piti musta kiinni kun mamma juoksi pois ja sitten sain juosta täysiä mamman luo. Se oli tosi nastaa.

Lopuksi mun piti vähän jallittaa mammaa kun se heitti mulle lelun. Mä arvasin että mä joutuisin seuraavaks autoon, ni enpä mennykkä mamman luo vaan leikin lelulla ihan keskenäni. Että mammalla tais nousta sauhu päästä vaikkei se mitään sanonukkaan. Mut sitte kun mammalla oli niitä ihania maksanpaloja ni olihan mun pakko sinne autoon mennä niitä syömään.