Tiedättekö.. musta tuli sitten mamman mukaan miäs yhdessä yössä. Yks päivä kun mä olin pissalla niin yhtäkkiä mun toinen jalka nousi ylös ja mä onnistuin samalla vihdoin jättämään viestejä kulmakunnan tytöille. Eli koska mä oon miäs niin pitäähän hemasevien tyttölasten se saada tietää.

Viime viikonloppuna me oltiin ulkomailla. Meijän mukana oli äippä ja mummu ja sit mun serkkuplikka Ruut. Mä en saanu yhtään sitä Ruutia kokeilla. Mamma on ihan tylsä. Oli kyl ihan kiva retki. Mentiin autolla ja semmosella laivalla mikä kelluu veden päällä. Ja sitten oltiin yötä ihan oikeassa hotellissa. Jännää oli. Niin käytiin me sitten näyttelemässä kaunista semmosessa näyttelyssä. Ruut ja mummu oli molemmat tosi kauniita. Mä olin liian valkonen ja äippä liika piäni.

Koska mä nyt olen miäs niin mä olen harjoitellut myös sitä, miten mä pääsen miähen tasolle. Kas kun mamma oli jättäny noi verhot kiinni noista ala-akkunoista niin mä näppäränä poikana hyppäsin köökin pöydälle, jotta pystyin seuraamaan mitä tiellä tapahtuu. Mamma ei oikeen tykänny vissiin niistä tassunjäljistä pöydällä ja nenänjäljistä ikkunassa. Tai ainaki se oli aika kärttynen mulle. Mut ei se haittaa. Kyllä mä kestän viis minuuttia ärhentelyä ku oon saanu 8 tuntia päivystää akkunalla. Mamma vois kyllä jonkun patjan laittaa tohon pöydälle ni olis mukavampaa.

Tänään aamulla kävi pelottava juttu. Me oltiin aamulenkillä ja sitte yhtäkkiä mä huomasin että joku seuraa mua. Se oli ensin ihan mun vieressä ja sitten yhtäkkiä se hyppäs kallioseinämään ja se oli musta ja ISO. Mamma sanoi että se on joku VARJO, mutta yhtäkaikki sais lakata seuraamasta. En tykkää tommosista salaperäisistä seuraajista lainkaan. Varoiks mä haukuin sen ihan lyttyyn ja sit mä unohdinkin koko jutun.