Ruut:

Pelastakaa mut. Mä oon joutunu ihan väärään paikkaan. Mä menin hyvässä uskossa sellasen tädin autoon missä kaks vanhaa akkaa komensi mua kamalasti. No mä koitin olla tosi pieni vaikka oikeesti oon ainakin sitä toista isompi. No, sitten me jossain vaiheessa päästiin perille ni mä huomasin että mamma ei ollukkaan mukana. Mut on dognapattu!

Eilen illalla sitten toi toinen akka huuteli mulle jotain ja mä en oikeen saanu siittä selvää ni tungin korvan vähän lähemmäs. Sitten se huuskin niin kovin että mulle tuli korvaan ihan reikä. Ja sen jälkeen huus toi täti sen verta kovaa että mä liukenin aikas äkkiä piilohon. Mutei se mulle huutanukkaan vaan sille akalle joka huusi ekana mulle. Nyt täällä ei enää huuda kukaan.

Sitten se täti vei mut pissille niin laittoi semmoiseen kummalliseen pirunkoneeseen kiinni. Se oli kyl ihan kiva kun pääsi pitkälle heinikkoon ilman että heti loppu naru kesken, mutta sitten yhtäkkiä se naru loppui ja siitä koneesta lähti semmonen karmee ratina. No mähän meinasin saada halvauksen tommosista ratinoista. Meinasin että saapi mennä täti ilman mua kun noin säikyttelee. Voi kyl olla että mulla vaan on ressi kun oon ihan vieraaseen paikkaan vieraan tädin ja vieraitten akkojen kanssa joutunu. Katos kun mä säikähdin myös sitä keinuheppaa siinä tädin pihalla. Jälkeenpäin kyllä vähän nolotti, ja yritin olla kuin ei sitä heppaa olis olemassa ollukkaan.

Tänään illalla mentiin kivaan paikkaan missä oli paljon muitakin koiruuksia. Oli myös yksi toinen pilkukas. Mä tutustelin mahdollisimman monen kanssa ja kivaa oli. Ja ton tädin kanssa käytiin näytelmätreenissä siinä sivussa ja se homma oli ihan jees. Mua ei jännättäny enää yhtään.

On tässä paikassa yks hyvä puoli. Täälläkin saa ruokaa ja herkkuja. Nam.

Mut nymmää meen nukkumaan, väsyttää tämmönen turkulaanen touhu. Nelli kiltti, tuuksää hakeen mut pois jos mä lupaan etten enää hypi joka päivä sun selkään ja puren korviaki vaan joka toinen päivä?